طراحی وب سایت های گردشگری

طراحی وب سایت های گردشگری

با گشترش اینترنت و منابع قابل دسترس اطلاعات در زمینه سفر و معرفی اماکن مذهبی, تاریخی, گردشگری, سیاحتی و .... بسیاری از افراد قبل از آغاز سفرشان حتما از طریق وب سایت و از روی نقشه محل مورد نظر را به خوبی بررسی مینمایند.

طراحی وب سایت های کودکان

طراحی وب سایت های کودکان

امروزه دنیای کودکان فقط محدود به اسباب بازیها نمیشود بلکه با گسترش تکنولوژی و وجود دستگاههای مانند موبایل و یا تبلت کودکان هم سهم بزرگی از اینترنت میتوانند داشته باشند. بنابراین شناسایی نیاز این رده سنی و پیاده طراحی وب سایت مخصوص و مربوط به آنها یکی از تخصص های شرکت پیشگام وب میباشد.

 

طراحی وب سایت های کارخانجات

طراحی وب سایت های کارخانجات

درست است که اگر صاحب کارخانه ای هستید حتما مشتریان مورد نظر خودتان را دارید و در آمد بالایی هم از این راه دارید. ولی در دنیای مدرن آشنا نبودن با تبلیغات از این طریق و معرفی بیشتر و بهتر خود و کارخانه خود در فضای مجازی میتواند

طراحی وب سایت های فیلم و موزیک

طراحی وب سایت های فیلم و موزیک

علاقه مندی افراد در رده های سنی مختلف به موسیقی در همه سطوح میتواند برای صاحبان هر وب سایتی جالب باشد.  حتما خود شما هم که در حال خواندن همین مقاله هستید چندین آهنگ و آلبوم را به صورت رایگان از وب سایت های مختلف دانلود نموده اید و حتی وب سایت های دانلود فیلم و سریال را همه به دوستان خود معرفی نموده اید.

طراحی وب سایت های فروشگاهی

طراحی وب سایت های فروشگاهی

به جرات میتوان گفت که از زمان به وجود آمدن تکنولوژی طراحی وب سایت بیشترین انواع وب سایتی که ایجاد شده است وب سایت های فروشگاهی میباشد. امروزه در دنیا وب سایت هایی مانند Amazon و Ebay میتواند معروف ترین آنها باشند.

صفحه قبل 1 2 3 4 5  ... صفحه بعد